fbpx

Toužíte po lepší kondici?

Rádi byste trénovali efektivně?

Chcete začít běhat? 

Běh je úžasná věc, obujete se a běžíte. Pokud žijete v prostředí, kde se obouvat nemusíte a vyběhnete na boso do volné přírody, je to ještě úžasnější. Pocit té svobody, volného pohybu, kdy cítíte, jak se vám krásně dýchá a vlasy vám ovívá příjemný vánek.

 

Hned po chůzi, je běh nejpřirozenějším a taky tím nejjednodušším pohybem, kterým si lze získat nebo udržet kondici. Přesto, že je to tak jednoduché, vyběhnout, pro mnoho lidí není snadné začít.  Spousta lidí se mě ptá,  jak začít běhat, jak si udržet kondici nebo jak trénovat efektivně.

Jako reakci na nejasné otázky jsem vytvořil on-line kurz

"Běžecká základka"

 

Nezáleží na tom, jestli jste rychlý nebo pomalý běžec.

Běh nebo i chůze, udělá dobře každému!

Máte-li rádi běhání a toužíte po lepší kondici, bez ohledu na pohlaví, stav i věk, je tento kurz právě pro vás!

Běháním si udržíte kondici, zlepšíte si dech i kardiovaskulárního systém, ale zatěžujete především spodní část těla. Z těchto důvodů je dobré kombinovat běh i s jiným tělesným cvičením, které vyrovnává jednostrannou běžeckou zátěž.  Obsah kurzu je proto koncipovaný na  komplexní procvičení celého těla.

 

Je to běžecké probuzení pro ty, kteří by rádi začali běhat, nebo se chtějí dozvědět více o možnostech tréninku, jak běhat, dýchat, posilovat a jíst.

A když vynecháte to běhání?

Nevadí, i když nejste běžec, obsah kurzu vám ukáže dost na to, abyste si udrželi kondici.

Co vás čeká a jaký je plán?

Délka kurzu, té hlavní části, je 14 dnů, ve kterých se střídají běžecké dny s těmi, kdy si lehce zacvičíme, ale zvládneme i relaxovat. 

Obsah kurzu je zaměřený na zlepšení celkové tělesné kondice, správného cvičení a držení těla!

  • Běh
    V prvním týdnu nás čekají tři běžecké lekce a v druhém týdnu čtyři. Tréninky jsou postaveny, tak abyste poslední den uběhli 10 km. Není nutné se držet maximálního plánu, zvolený počet kilometrů záleží jen na vás.
  • Dýchání
    Dýchání je důležitou součástí každého tréninku a cvičení, proto se mu budeme dostatečně věnovat.
  • Posilování
    Pevné tělo je základem správného pohybu. Ukážeme si, které svaly a jak posilovat, protože pevné svaly neznamená tuhé svaly.
  • Strečink
    Pocit snadného pohybu by mělo být součástí našich dnů, co možná nejdéle. A to můžeme zajistit udržováním dobré pohyblivosti kloubů a jejich dostatečný rozsahem pohybu, který dává člověku neskutečný pocit lehkosti.
  • Strava
    Strava má obrovský vliv na naše činy. Ovlivňuje náš pohyb, naše myšlení a tím i pocity. Budeme se věnovat vyváženému jídelníčku, abychom neztratili chuť se hýbat.
  • Bonusy
    Po skončení kurzu se vám zpřístupní dva úžasné bonusy, jako motivace pro další trénink, viz níže v popisu bonusy.

Vstupem do kurzu, po jeho zaplacení, obdržíte e-mailem přístupové údaje do členské sekce. Po dobu  14 dnů, dostanete každý den e-mail s odkazem na další lekci. Lekce budou zpřístupňovány postupně v členské sekci. Členská sekce vám bude přístupná i po skončení kurzu. 

Bonusy pro další inspiraci a motivaci do tréninku!

Kurzem vaše běhání jistě neskončí a proto bych vás po shlédnutí všech lekcí, rád podpořil a inspiroval na další cestě dvěma užitečnými bonusy. Doufám, že pro vás budou dostatečnou motivací nejen k běhu, ale i k udržení kondice, bez ohledu na běžecké výkony.

 

  • Výzva - měsíční kondičně běžecký trénink
    Inspirace a tréninkový běžecký plán pro zlepšení vaší kondice a běžeckého umu.
  • Úvod do tréninku se závěsným systémem
    On-line video kurz "Trénink se závěsným systémem" v hodnotě 599 kč.

Výzva? Měsíční kondičně běžecký trénink? To jako fakt?

 

Ano a dost možná to bude ještě lepší, než první 2 týdny!

 

Kurz je koncipován jako celek! Možná vám budou jednotlivé lekce v kurzu připadat jednoduché, a krátké. Každá skládačka je však složena z mnoha malých dílků, které tvoří celek.

 

Proto se nejdříve podíváme na teorii a ukázky, vyzkoušíte si to a potom přistoupíme k opravdovému tréninku! 

Kdo jsem a co vám můžu předat?

Jmenuji se Zdeněk Foret a jsem expert na kondici, které se díky bojovým uměním věnuji přes 30 let. Před 10 lety jsem se rozhodl podělit se i s vámi o to, jak "zůstat svěží, dokud život běží".

Mohu vám pomoci zlepšit vaši tělesnou kondici, upravit vaše stravovací návyky a tím zlepšit i vaši duševní pohodu. Poskytuji kondiční a výživové poradenství. A abych vám mohl pomáhat cvičit efektivně, s úsměvem, aby to byla zábava, věnuji čas seberozvoji v této oblasti. 

Zde je výpis některých kurzů, které jsem absolvoval, abych i vám mohl pomáhat na profesionální a odborné úrovni k lepší kondici.

Poradce pro výživu, rekvalifikační kurz - NutriAcademy, s. r. o. (2013)

Instruktor fitness, rekvalifikační kurz - Norman´s Academy (2013)

Life style kouč, NutriAcademy, s. r. o. (2013)

McGill level 1 Building the Ultimate back: Od rehabilitace k vrcholovému výkonu, DR. STUART MCGILL (2017)

TRX® - Function Training course (FTC), 3D FITNESS (2016)

TRX® - osobní trenér (STC), 3D FITNESS (2016)

Těhotné a po porodu, 3D FITNESS (2016)

Výživa dle tradiční čínské medicíny, Brněnský institut TČM (2015)

"Zůstaň svěží, dokud život běží!"

 

Zdeněk Foret

expert na kondici
Pohyb je má cesta k tomu, abych zůstal svěží, dokud život běží!